Popularul motor de cautare online, Google, continua sa castige teren in fata rivalilor sai traditionali, Yahoo si portalul Microsoft MSN.
Google si-a crescut cota de piata in ultimele noua luni cu 30%,
profitand de cresterea numarului de utilizatori de Internet, in timp ce Yahoo a reusit sa isi creasca cota doar cu 2,4%. MSN a continuat sa piarda teren in aceasta perioada, cota sa diminuandu-se cu 15%, releva un studiu realizat de compania de analiza a traficului pe Internet HitWise.
Portalul Microsoft a reusit insa in aceasta perioada sa atraga cei mai multi vizitatori interesati de categoriile afaceri si finante, cuparaturi sau turism, in timp ce clientii Google si Yahoo alege stirile, educatia sau divertismentul, spune compania de analiza.
Yahoo este mai atractiv pentru internautii tineri (26% din vizitatorii protalului), in timp ce MSN este popular in randul femeilor (55% dintre utilizatori), releva studiul HitWise. Google ramane insa atractiv pentru oamenii cu bani, iar vizitatorii concurentilor sai sunt cei cu venituri mai modeste ( intre 30.000 si 60.000 de dolari pe an).
Sursa: AgoraNews